.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار گيلان: اسلام در حال فتح سنگرهاست

استاندار گيلان گفت: اسلام در حال فتح سنگرهاي سياسي و فرهنگي در جهان است.
مهدي سعادتي ‌در جمع مردم اين شهرستان با تبريك به مناسبت فرا رسيدن ولادت امام زمان (عج) و پاسداشت هفته حجاب و عفاف اظهار داشت: سپاه پاسداران رهرو راه امام حسين (ع) و ائمه اطهار و تابع محض ولايت مطلقه فقيه است.
وي با تشريح بخش‌هايي از فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بيان داشت: پاسداران و جانبازان رهرو راه سالار شهيدان امام حسين (ع) و پيشرو در حفظ و حراست انقلاب و ولايت هستند.
استاندار گيلان دليل تهاجمات گسترده دشمنان عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي را نشانه پيشرفت و توسعه همه‌جانبه ايران اسلامي دانست و افزود: به ثمره خون پاك شهدا انقلاب و رهنمون‌هاي مقام معظم رهبري هر روز شاهد پيشرفت ايران اسلامي در عرصه‌هاي مختلف و سرنگوني و سرافكندگي دشمنان اسلام و نظام هستيم.
سعادتي با اشاره به نقشه شوم آمريكا در ايجاد خاورميانه بزرگ، گفت: با مطرح تشكيل خاورميانه بزرگ توسط دولتمردان آمريكا و برخي كشورهاي اروپايي، مقام معظم رهبري در پاسخ به رد اين اظهارات خاورميانه بزرگ را خاورميانه بزرگ اسلامي قلمداد كردند.
وي ادامه داد: تحولات منطقه در برخي از كشورهاي عربي مانند بحرين، ليبي و تونس نشان از بصيرت و آگاهي وصف‌ناپذير مقام معظم رهبري در شناخت مسئل مطرح شده در منطقه است كه با اتكاي مسلمانان جهان و وحدت كشورهاي اسلامي شاهد برپايي حكومت بزرگ اسلامي در خاورميانه خواهيم بود.
استاندار گيلان توسعه و پيشرفت كشور را مديون امام راحل و به بركت وجود مقام معظم رهبري و تلاش و پشتكار ملت ايران دانست و عنوان داشت: مقام معظم رهبري بهترين رهبر دنياست كه دوران هدايت و رهبري ايشان سخت‌تر از دوران امام راحل بوده و وجود رهبري ايشان در نظام مقدس جمهوري اسلامي و حكومت اسلامي موجب عقب‌نشيني دشمنان اسلام و نظام شده است.
وي قدرت اسلام را بالاترين خواند و تصريح كرد: قدرت عظيم ملت ايران در پاسداري از انقلاب و نظام نشان از قدرت بالاي اسلام دارد كه تمام دشمنان اين نظام را مايوس كرده است.
سعادتي با اشاره به ظرفيت‌هاي بالقوه گيلان در حوزه‌هاي مختلف و توجه ويژه به اين ظرفيت‌ها و تبديل آن به توسعه پايدار خاطرنشان كرد: گيلان در چند سال اخير شاهد پيشرفت‌هاي متعددي بوده و آمار و ارقام نشانه فعاليت‌ها و تلاش‌هاي مضاعف دولت نهم و دهم است.
وي اضافه كرد: در دولت‌هاي نهم و دهم بودجه‌هاي تخصيص يافته به حوزه‌هاي مختلف قابل قياس با دولت‌هاي گذشته نيست و افزايش بودجه‌ها در حوزه فرهنگ نشان از اهميت بالاي دولت به بحث فرهنگ است.
استاندار گيلان با اشاره به افزايش چند برابري بودجه‌هاي فرهنگي در دولت نهم و دهم افزود: مبلغ 780 ميليارد تومان بودجه به حوزه‌هاي علميه اختصاص يافته و مبلغ 600 ميليارد تومان بودجه به امور مساجد و كانون‌هاي قرآني در اين دولت اختصاص پيدا كرده است.
وي با بيان اينكه امروز شاهد توسعه همه جانبه كشور در حوزه‌هاي مختلف هستيم، بيان داشت: اين توسعه و پيشرفت مرهون روحيه جهادي و به بركت حضور مقام معظم رهبري است.
سعادتي به چند برابر شدن بودجه‌هاي فرهنگي دولت دهم در گيلان اشاره كرد و اظهار داشت: در دور دوم سفر مسئولان استاني كه با حضور مديران كل انجام مي‌گيرد، به تمام مناطق محروم سفر مي‌كنيم تا هر چه سريع‌تر در برطرف كردن مشكلات اين مناطق گام‌هاي مثبتي برداريم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 تير 1390
کدوم شهرستان ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.237 seconds.